Facebook Pixel

Мамонт Maybach. Позашляховик люкс-бренда Mercedes

Огляди авто

Видавець і головний редактор колекційного автомобільного альманаху Premiumcar Іван Веснін про новинки авторинку

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

Дебюти статусних легендарних марок у сегменті позашляховиків тривають. Одним з останніх до цього «Ельдорадо VIP-OffRoad» доєдналася преміум-філія «Мерседеса» — гордовито суворий представницький Maybach.

Звичайно, ентузіасти мріяли б побачити SUV від Maybach у вигляді абсолютно відокремленого оригінального авто. Однак «Мерседес» на створення унікального зразка для «Майбаха» більше не піде. Адже VIP-бренд сьогодні вже аж ніяк не окрема самостійна марка, а топ-рівень виконання існуючих моделей Mercedes. Тому і новітній джип Maybach — це лише люкс-прочитання чергового, третього покоління Mercedes GLS, який упакували у сяючу церемоніальну «обгортку».

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

На дебютанта чекали, однак зберігалася одна важлива інтрига. Було відомо, що джип Maybach отримає позначення GLS 600, адже в ієрархії «Мерседесів» літери "600" історично означають 12-циліндровий двигун. І хоча компанія раніше натякнула на швидку повну відмову від моторів з дюжиною циліндрів, багато хто сподівався, що найпрестижніший позашляховик концерну все ж отримає прославлений агрегат V12. Тим паче головний конкурент — BMW X7 — має постати у 12-циліндровій версії 60i.

Telegram Logo

На жаль, стати справжнім «шестисотим» Maybach GLS не судилося. Під традиційною «дюжинною» цифрою нині сховали лише 8-циліндровий движок. Це відомий 4-літровий мотор V8 Biturbo від спортфілії AMG. Для «Майбаха» він розвиває 558 к. с. і 730 Нм тяги. Цього 3-тонному монстрові цілком достатньо для прискорення до «сотні» всього за 4,9 секунди.

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

Бензиновий двигун підкріплений системою Mild-Hybrid, яка перетворює кінетичну енергію гальмувань, заряджаючи тим самим акумулятор, що є актуальним при застосуванні авангардної 48-вольтової електросистеми. Вона ж використовується і для допоміжного стимулювання динаміки: електромотор блоку стартер/генератор з'єднаний безпосередньо з трансмісією, підкидаючи їй на пікових прискореннях до 22 к. с. Сама 9-ступінчаста коробка «автомат» має програми і для атлетичного драйву, і для релаксаційної руху в стилі «пухова перина».

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

Якщо для лімузина Maybach S-класу німці серйозно модифікували базовий седан W222, створивши масу нових кузовних панелей, то для джипа залишили абсолютно стандартний кузов Mercedes GLS. Тут його ж двері, вікна й солідна довжина 5,2 м. Фари і задні ліхтарі теж однакові.

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

Дизайнерам лише дозволили попрактикуватися на фантазійному зовнішньому деталюванні для Maybach-модифікації. Зовні безліч сяючих накладок — кузов буквально потопає у хромі. Вінчає трансформацію «з Mercedes у Maybach» гігантське самобутнє облицювання радіатора — не просто масштабне, але ще й прикрашене балюстрадою хижих вертикальних ікл. Вони у новій дизайнерській мові «Мерседеса» є символом особливого престижу.

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

Як і конкуруючі британські бренди, Maybach GLS пропонує двоколірний кузов: межа контрастного забарвлення проходить по лінії вікон. У «Майбаха» особливі колеса пафосного ретростиля: у базі 22-, на замовлення 23-дюймові.

Головні інвестиції «метаморфоз Maybach» припали на інтер'єр. Навіть у стандартному виконанні він нескінченно розкішніший, ніж найкрутіший Mercedes GLS. А вже потенціал подальшої перфекціоністської персоніфікації воістину величезний. Вибір кольорів/фактур шкіри, дерев'яних інкрустацій та їх комбінацій безмежний.

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

Зрозуміло, є тут і найулюбленіша фішка клієнтів «Майбахів» — задні крісла, що розкладаються до положення спальних шезлонгів (відкидаються назад на 43,5 градуса). Міріади систем мультимедіа, панорамний скляний дах, багатозонний клімат-контроль з ароматизацією/іонізацією, сотні електроприводів усього і уся, феєрична 1590-ватна аудіосистема Burmester із 27 динаміками — само собою зрозуміло.

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

Справжня саморушна «Печера Алі-Баби» і... «Містера Лі»: близько половини Maybach GLS передбачається збувати саме у КНР — недарма машина презентована у Гуанчжоу, на батьківщині «Айфонів». А чверть випуску піде до нафтових країн Близького Сходу.

Зовні цей «рай комфорту» утримує могутня пневмопідвіска 4-Active Body Control, що забезпечує особливо «плавучий» комфорт ходу. У той же час вона бореться за стійкість велетня «Майбаха»: активні електричні стабілізатори поперечної стійкості не дозволяють кузову кренитися, за необхідності нахиляючи його всередину віражу на 3 градуси. Безпеку гарантує останнє покоління постійного повного приводу 4Matic. У сукупності ці підвіска і трансмісія забезпечують Maybach GLS високу прохідність на бездоріжжі — одну з найкращих серед усіх Luxury-джипів. Хоча чи не 100% цих «проходців» ніколи не з'їде з асфальту центральних авеню найбагатших мегаполісів.

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

Mercedes відчайдушно наполягає: «Maybach GLS звеличує культуру автентичного німецького люкса, що живить коріння у філософії Вільгельма Майбаха». Але, по суті, машина народжується явним янкі — «Майбах» повністю збирається на спільному з GLS конвеєрі в американському штаті Алабама.

Повна уніфікація з Mercedes GLS дозволяє його Maybach-близнюкові пропонувати мегарозкіш у кузові колосального джипа за резонні гроші — дешевше, ніж британські аристократи-суперники Range Rover LWB SV або Bentley Bentayga, і вдвічі менше, ніж Rolls-Royce Cullinan. Коли влітку 2020 року «шестисотий» GLS з'явиться у нас, він буде торгуватися у межах 200 тис. євро, перевищуючи цю суму лише у разі невгамовних побажань замовника щодо фараонівського оздоблення салону. У майбутньому Mercedes знизить вартість Maybach GLS, у тому числі і за рахунок введення гібрида з молодшим мотором V6.

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

При всій передбаченій рутинності родоводу цього Maybach GLS «Мерседес» ще залишив собі «надію на подвиг», на щось неординарне і першопрохідне. Що ж? Концепт-кар Vision Ultimate Luxury, що передував 2018 року нинішньому SUV «Майбаха», вийшов пам'ятно шокуючим: це був перший і єдиний у світі позашляховик з помпезним 4-дверним кузовом седан.

Фото: Mercedes-Maybach

Фото: Mercedes-Maybach

Клієнти (особливо китайці) були у захваті від небаченої перспективи — комбінації шикарного джипа з формами консервативного лімузина «членовоза». Чи наважиться Штутгарт стати піонером цієї перспективної, але поки порожньої ніші? Також є ймовірність Maybach-лінії і для більш доступного Mercedes GLE. Можливо, ми станемо свідками цілого сімейства позашляховиків Maybach.

Коментарі

«Він інший, але він тут»: у документалці Schumacher від Netflix дружина Міхаеля Шумахера розповіла про його стан після травми Новини

«Він інший, але він тут»: у документалці Schumacher від Netflix дружина Міхаеля Шумахера розповіла про його стан після травми

Як «АВТ Баварія» продає вживані автомобілі разом із новими Авто новини

Як «АВТ Баварія» продає вживані автомобілі разом із новими

BMW i Vision Circular: електрокар зі сміття Огляди авто

BMW i Vision Circular: електрокар зі сміття